نوشته شده توسط : نگین

      روز تولدت شد و نيستم اما كنار تو        

         كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو         

         درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم         

         بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم         

          ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم        

         از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم        

          من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون        

         چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون        

          به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم        

         هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم        

          تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم        

         اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم        

          كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش         

         بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش        

          با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک         

         با ل فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک         

         عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک        

         فقط مي خوان بهت بگن :.

 

.

.

.

      تولدت مبارک

 سلااااااااااااااااااااااااام  امروز خیلی خوشحالم آخه تولده عشقمه

هورااااااااااااااااااااا    

وای نمیدونید چه حالی دارم

  خداااااااا عاشقشم





:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 156
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
anderla در تاریخ : 1390/1/8/1 - - گفته است :

( سلطان محمود غزنوى سومين و مقتدرترين سلطان سلسله غزنويان ، وفات يافته در سال 421 ه . ق يكى از غلامانش به نام ((آياز)) را بسيار دوست مى داشت و او را مراد و معشوق نازنين خود مى دانست . )
از حسن ميمندى (وزير دانشمند سلطان محمود) پرسيدند: ((سلطان محمود چندين غلام زيبا روى دارد، كه هر كدام در زيبايى در جهان بى نظيرند، ولى چرا آن گونه كه به اياز علاقه مند است به آنها علاقه ندارد با اينكه اياز زيباتر از آنها نيست ؟))
حسن ميمندى پاسخ داد: ((هرچه نشيند، در چشم خوش آيد.))
هر كه سلطان مريد او باشد

گر همه بد كند، نكو باشد

وآنكه را پادشه بيندازد

كسش از خيل خانه ننوازد(327)

كسى به ديده انكار گر نگاه كند

نشان صورت يوسف دهد به ناخوبى

و گر به چشم ارادت نگه كنى در ديو (328)

فرشته ايت نمايد به چشم كروبى

/weblog/file/img/m.jpg
anderla در تاریخ : 1390/1/8/1 - - گفته است :

( سلطان محمود غزنوى سومين و مقتدرترين سلطان سلسله غزنويان ، وفات يافته در سال 421 ه . ق يكى از غلامانش به نام ((آياز)) را بسيار دوست مى داشت و او را مراد و معشوق نازنين خود مى دانست . )
از حسن ميمندى (وزير دانشمند سلطان محمود) پرسيدند: ((سلطان محمود چندين غلام زيبا روى دارد، كه هر كدام در زيبايى در جهان بى نظيرند، ولى چرا آن گونه كه به اياز علاقه مند است به آنها علاقه ندارد با اينكه اياز زيباتر از آنها نيست ؟))
حسن ميمندى پاسخ داد: ((هرچه نشيند، در چشم خوش آيد.))
هر كه سلطان مريد او باشد

گر همه بد كند، نكو باشد

وآنكه را پادشه بيندازد

كسش از خيل خانه ننوازد(327)

كسى به ديده انكار گر نگاه كند

نشان صورت يوسف دهد به ناخوبى

و گر به چشم ارادت نگه كنى در ديو (328)

فرشته ايت نمايد به چشم كروبى

/weblog/file/img/m.jpg
parsa در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
ببخشید یادم رفت آدرس بذارم

/weblog/file/img/m.jpg
parsa در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
سلام
فکر میکنم تو مطلب قبلی باید اسم شاعر رو مینوشتید(خانم مریم حیدرزاده)

من کتابهای ایشون رو در آینده برای دانلود میذارم...
مرسی...
(وبلاگت قشنگه...)

/commenting/avatars/i-am-ready-361379.jpg
سعید(Anti2khar) در تاریخ : 1389/10/29/3 - - گفته است :
سلام........
من همیشه هسم.....جیگر........
آبادن چه جور جاییه.........؟!
راسی اون IDرومیدی...البته اگه مشکلی نیس.....
نگین جون هروقت نظر میذاری.....
تنبلی نکن و آدرس خودتو بذار.....
آخه عزیز من درسته که من آدرس شمارو دارم.....اما بقیه ندارن.....
اگرم کسی خواس بیاد...نمیتونه...اینطوری آمارت میاد پایین....
هرجا رفتی آدرستو بذار........
فهمیدی.....خوشگله.........
فدات......فعلا.......

/commenting/avatars/i-am-ready-120265.jpg
سعيد(Anti2khar) در تاریخ : 1389/10/27/1 - - گفته است :
سلام......
ببخشين تازه از كلاس اومدم.......
اگه خواستي يه وقت ديگه بذار بياييم چت......چطوره عزيز؟
راسي نگين شما بچه كجايي؟

/commenting/avatars/i-am-ready-972101.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/27/1 - - گفته است :
سلام عزيز......
چه جالب منم ندارم........
شما دعوت كن .....من شما سهله...
روي همه دخترا رو كم ميكنم......
راسي چرا از پسرا بدت مياد......
نكنه شمام شكست عشقي مشقي....چيزي خوردين.....
نميدونسم همجنس ها ميتونن عاشق هم بشن......

/commenting/avatars/i-am-ready-138570.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/26/0 - - گفته است :
نگران نباش حتما ميام....
به شرطي كه بي معرفتي نكني و بگي...
نگفتي داداش نداري؟

/weblog/file/img/m.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/26/0 - - گفته است :
سلام.....
اينم مد جديده ديگه.......خب به هرحال....
آره بابا مگه اين ضرب المثل هس كه ميگه....
رو نگو.....سنگ پا بگو........
اين در مورد من كاملا در مورد من صادقه....
تو فكر كردي من كجا ميرقصم......
ميدوني شهريور ماه امسال عروسي دختر عمه ام بود.....از يه شهر ديگه نامزد كرده بود.....
بعد روز نامزدي بود.....منم تهرون بودم نميدونسم.....
خودش زنگ زد گفت بي معرفت همه اومدن تو كجا گم گور شدي......
بلافاصله....پريدم تبريز......
روز جشن دختراي اونا ميرقصيدن ميدون نميدادن....البته همه فاميل مام نبودن.....
اونا رقصيدن رفتن كنار....نوبت ما شد....
ديدم تعارف ميكنن.....به اون دختره گفتم يه بندري بذار جيگر......
رفتم وسط........بعد.....
حالا برقص كي نرقص.........


/commenting/avatars/i-am-ready-773087.jpg
سعید در تاریخ : 1389/10/26/0 - - گفته است :
سلام......
به به تولده......منم میخوام بیام....
خب بلدم برقصم جون خودم.......
هر چی بگی.......
حالا این پسر خوشبخت کی هست؟
خوش به حالش...........
راسی این مال دو روز پیشه.....
پس چرا من ندیدمش.......
عزیزم تولدش......نمیشه وسایل خونه ببرم....در ضمن از این جور چیزا سر در نمیارم....و بلد نیسم بخرم.......
واسش یه جفت عطر زنانه و به قول خودت یه شاخه گل میخرم.......
ببینم مگه شما داداش نداری؟

شما خودت چی واسه عشقتون خریدین؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: