نوشته شده توسط : نگین

 





:: بازدید از این مطلب : 866
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : 18 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعيد در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :
سلام.
خبري ازت نيست؟
كجايي؟كم پيدايي؟

/weblog/file/img/m.jpg
سعید(Anti2khar) در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
سلام..........
نگین.........
هنوز از دستم ناراحتی........
بابا من که گفتم اشتباهی شد......
سخت نگیر........
ببخشین........
نگین جون منتظرتم.........

/commenting/avatars/i-am-ready-492339.gif
nazanin)delshekaste) در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
این آهنگ غم انگیز زیبا



که هر رهگذری از آن چشمانش پُر میشود



و از زیبایی آن می گوید



صدای خُرد شدن من است



ولی هیچکس درد فریاد مرا نشنید



همه از زیبایی آن گفتند



غافل از دل من که زیر پنجه و منقار کلاغان تکه تکه می شود



و من زیر پای رهگذران



گله ای نیست



کمک نمی خواهم ... این آهنگ از اینجا شنیدنی تر است

/commenting/avatars/i-am-ready-817632.gif
nazanin)delshekaste) در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :
این آهنگ غم انگیز زیبا



که هر رهگذری از آن چشمانش پُر میشود



و از زیبایی آن می گوید



صدای خُرد شدن من است



ولی هیچکس درد فریاد مرا نشنید



همه از زیبایی آن گفتند



غافل از دل من که زیر پنجه و منقار کلاغان تکه تکه می شود



و من زیر پای رهگذران



گله ای نیست



کمک نمی خواهم ... این آهنگ از اینجا شنیدنی تر است

/weblog/file/img/m.jpg
nazanin)delshekaste) در تاریخ : 1389/11/4/1 - - گفته است :

/commenting/avatars/i-am-ready-479759.jpg
سعید(Anti2khar) در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
سلام........
بخدا شرمنده ام.......
راسش گرفتارم........
نگین جان......من برات تو یاهو پیام گذاشتم جواب ندادی..........
راسی نگفتی کی میایی.........
فردا ساعت12ظهر چطوره؟
اگه خواستی خبرم کن......خوشگله..
منتظرم.......
روز خوش.......

/weblog/file/img/m.jpg
سعید(Anti2khar) در تاریخ : 1389/10/27/1 - - گفته است :
سلام.....
کجایی شیطوون.......
خبری ازت نیس.......

/weblog/file/img/m.jpg
سعيد در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلام.
عزيزم چرا يه سيستم آمار گير نميذاري؟!...

/commenting/avatars/i-am-ready-138847.jpg
Aslan131 در تاریخ : 1389/10/24/5 - - گفته است :
سلام،از اونا هم میذارم

/commenting/avatars/i-am-ready-287500.jpg
Aslan131 در تاریخ : 1389/10/23/4 - - گفته است :
سلام
خب بگین چه آهنگیفقط میگن بذار
آخه من نمیدونم این Eminem بیچاره چه هیزم تری به شما فروخته که ازش خوشتون نمیاد



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: